Wycieczka klasy VI do Krakowa

Utworzono dnia 05.10.2017

Dnia 26 września 2017 roku odbyła się wycieczka uczniów klasy VI pod opieką pani Małgorzaty Szczepanek, pana Grzegorza Drużby i pani Marleny Maniak do Krakowa.

Zebraliśmy się o godzinie 7.00 na stacji PKP w Bogoniowicach, a o 7.15 wyruszyliśmy pociągiem do Krakowa. Przejażdżka ta była jedną z wielu atrakcji. Przed godziną 9.00 byliśmy już na miejscu. Bardzo nam się spieszyło, bo nie chcieliśmy się spóźnić na zarezerwowane spotkanie w Ogrodzie Botanicznym. Przechadzaliśmy się tam ścieżkami, a przewodnik opowiadał nam o roślinach, które mijaliśmy. Na początku obserwowaliśmy te, które znajdowały się na zewnątrz. Po jakimś czasie przystąpiliśmy do zwiedzania szklarni, gdzie znajdowały się rośliny tropikalne i te, które występują na pustyni. Kiedy przewodnik nas pożegnał, pospacerowaliśmy jeszcze kilka minut po ogrodzie, a następnie udaliśmy się na Rynek Główny, by wysłuchać hejnału. Niektórzy z nas robili sobie zdjęcia pod pomnikiem Adama Mickiewicza lub karmili gołębie. Po wysłuchaniu hejnału poszliśmy do baru mlecznego, by coś zjeść. Gdy już nabraliśmy sił, wyruszyliśmy dalej. Koleją atrakcją było zwiedzanie Muzeum Farmacji. Powitała nas tam bardzo miła pani przewodnik. Całą klasę najbardziej zainteresowała piwnica muzeum. Zobaczyliśmy tam różne sposoby przyrządzania lekarstw w dawnych czasach, usłyszeliśmy o ważnych postaciach w historii farmacji. Droga powrotna pociągiem upłynęła nam bardzo miło i około godziny 17.30 byliśmy z powrotem w Bogoniowicach, gdzie czekali na nas rodzice.

Cała klasa była zachwycona wycieczką. Z pewnością zapamiętamy ją na długo.

Sylwia Biskup, uczennica klasy VI

Wycieczka klasy VI do Krakowa

Lista wydarzeń w miesiącu Maj 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.